Den starka doften av regn, ditt mjuka hår och små förändringar.





Bilder tagna med min mobil, appen heter Vintage Cam. Och för er som undrar, så nej. Jag har inte ett grönt och ett blått öga in real life. Helt blåögd. Dock önskar jag att jag hade haft ett öga av varje färg. Äckligt snyggt ju! För tillfället så ligger jag och lyssnar på mina favoriter, Guns 'N Roses. Min största drog. Ska fan tattuera in deras logga på ryggen. Fniss. Pratar tieep som en fjåårt nuee doooe. Fnisss. Nä men seriöst. Idag så har jag bara varit i skolan, färgat håret och chillat. Nu ska jag bojkotta Big Brother och kolla film. Blir nog world trade center filmen om jag orkar se klart den. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0