You're only calling me when you're drunk. That's why our love went away.



Idag är jag en sjuk stackare. Jag har inte ens kunnat äta någonting. Har ont i halsen, mår illa och är dessutom äckligt förskyld. Det var väldigt länge sen jag var sjuk, och detta har bara slagit genom helgen. Det har nog blivit värre efter helgens alla festen och nöjen. Antar att det är det jag får lida för nu. Kan aldrig vara bra att festa när man redan är förskyld och har ont i halsen. Ligger och kollar film just nu och ska bara ta det lungt. Men jag uppdaterar snart igen. Ha det fint! Bilderna ovan tog jag för en stund sen. Tänkte även passa på att säga att alla bilder på min blogg är tagna av enbart mig. Om inte så säger jag vart jag hittat bilden. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0