Du kanske tycker att jag verkat borta i tankar. Det kanske stämmer.

 
Hon låg på gatan medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären. Hon skär sig i handleden i solskenet. För hon säger att hon redan sett Spanien. Och världen förtjänar inte dig
För du är det finaste jag vet. När allt annat här är falskt och fel. Och jag går bara ner mig. För det är så jag säger det, du är det finaste jag vet.
Det kan ta slut i morgon eller hålla på för alltid ibland är det så.
Så säg som det är. För den här gången krävs det mer innan jag öppnar armarna. Förlorar mig, och känslorna faller fritt på midnattsgatorna. För vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda?
- Håkan Hellström
 
Här ser ni en bild på mig i septum. Kom hem från Camilla för en stund sen. Vi kollade film och snackade, sen kom frallan också. Fniss. Imorgon kommer mina bröder och deras ungar hit och käkar middag och för att sova här. Det blir mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0