En vän sträcker sig efter din hand, men rör vid ditt hjärta.

Idag flyttade mina fina vän Camilla till Gävle för att utbilda sig inom träning, hälsa och kost. Är så stolt över henne att hon får den här chansen och för att hon vet vad hon vill! Det var riktigt jobbigt igår när vi tog farväl av henne för att sen skiljas åt. Tårarna bara rann. I över 7-8 år så har du varit så mycket för mig. Vi kom varandra väldigt nära och blev bästa vänner. Genom åren har vi både lärt känna nya människor och är inte längre bästisar (om jag förstått situationen rätt). Men att fortfarande ha dig som nära vän och umgås med dig som vi alltid har gjort räcker fint. Men nu kommer det tyvvärr inte ske lika ofta längre. Men nu har jag verkligen någon att längta till och jag kommer aldrig kunna ersätta dig. Ska bli kul att hälsa på hos dig! Älskar dig min fina.

Kommentarer
Postat av: cami

bästavänner, då,nu & förevigt <3

Svar: Jag älskar dig bästa vän <3
Julia None

2012-08-21 @ 21:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0