Buonanotte Martedì.

I brist på fina bilder så säger jag godnatt med denna fula. Ganska tjatig har jag varit med bildserien men har inte lust att lägga ut nån gammal tråkig och för att jag känner att jag måste uppdatera. Får fota lite imorgon. Tänkte bara säga att idag har varit en helt okej dag. först skolan och sen åka in till stan med Vanessa. Jag måste verkligen börja ta det varligt med cashen. Haha, bara en tanke. Nu ska jag kolla om man kan kolla säsong 2 av revenge nånstans på nätet. Sen ska jag skriva ner lite om svenska akademin till en redovisning nu på torsdag. Förövrigt så är jag taggad för skolan imorgon, iiiiiigen aning om varför egentligen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0