Cause all of the stars, they're fading away.

Usch, cambilder.. Osminkade dessutom. Men stuntsamma. Har verkligen haft fullt upp idag! Har först varit i skolan hela dagen. Sen hem för att äta och sen direkt till gymmet. Det gick super bra, och jag känner mig redan starkare efter förra gången. Kanske imorgon igen? Gymmade väldigt länge för att jag träffade några vänner där, sen solade jag. Sen var det hemmåt som gällde. Så nu har jag krypit i min pyjamas och käkat. Dessutom fått gjort en massa läxor till imorgon, 2 redovisningar och ska läsa på ett prov innan jag somnar. Yes. Känner mig allmänt svag nu så behöver verkligen min sömn. Godnatt!
Red Hot Chili Peppers – The Zephyr Song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0