Everybody needs somebody.

So if you want to love me,
Then darlin' don't refrain.
Or I'll just end up walkin'
In the cold November rain.


Varför ska det vara så svårt att erkänna att man faktiskt behöver någon. På riktigt. Alla behöver någon. Alla vill känna sig älskade. Om jag hade hittat någon jag kunde älska av hela mitt hjärta, som jag verkligen inte kunde vara utan. Så skulle jag visa dagligen hur viktig han var för mig. Jag behöver någon. Och jag har i allt för lång tid gått runt och hoppats på något som inte kommer hända. Men jag kan inte sitta ner och vänta längre. I will be loved. Ett stort lol på denna seriösa text men jag menar det verkligen. Hur as löjligt det än låter. Jag är kanske inte redo för att släppa in nån i mitt liv än, men när den dagen kommer. Då blir det helhjärtat. Inga jävla varannan helgfasoner eller att han inte kan bestämma sig. Ett riktigt förhållande. Längtar tills den dagen. Är så trött på att vara ensam. Ärligt talat. 

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hade det funnits en "gilla"-knapp hade jag tryckt direkt. Bra skrivet!

2012-12-25 @ 17:03:26
URL: http://rasmustynander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0