I COULD OFFER YOU A WARM EMBRACE.

En sjuklings frukost. Där finns självklart jordnötsmör som kan vara ett nytt daligt behov för min del. Dessutom hemma gjord Chailatté, yoghurt och juice. Så gott! Idag har jag inte orkat göra något direkt. Vaknade med en blixtrande huvudvärk. Konstigt egentligen eftersom jag sov längre en vanligt? Tror det kan bero på kylan och att jag dricker för lite vatten. Har dessutom väldigt ont i halsen. Men imorgon ska jag till skolan. Jag måste. Har sån ångest för att dom kanske drar in mitt studiebidrag. Har på tok för mycket frånvaro och det vet jag. Jag missar den enda lektionen vi har på fredag dessutom också eftersom jag ska jobba. Men från och med nästa vecka så ska jag infinna mig i skolan var och varenda jävla minut som går! Så får det bli. Nu ska jag städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0