I GONNA MAKE THIS NEW YEAR MINE.

Bilder från i fredags tills idag. I fredags så var jag och mellandags shoppade och åt thaimat med min goa Matilda! Sen på kvällen så sov jag hos Emelie och vi åt massa godis, tittade film med Hannah och dessutom kom Rasmus och Nordi förbi en stund. Dagen efter det så blev det först födelsedagsmiddag för Mirjam på Hardrock Café med tjejerna. Mysigt som fan! Sen tog jag bussen mot olofstorp, och så sov jag, Emelie och Hannah över i deras morbrors hus som ligger ganska nära deras. Vi kollade precis som dagen innan på bra filmer, pratade och åt godis. Dagen efter det så åkte vi till allum en sväng. Fick hem dom sista små sakerna inför nyår, örhängen t.ex. Hjälpte även till lite på jobbet   nu tidigare under kvällen och fick passat på att sola en stund. Härligt!  Resten av kvällen så har jag bara spelat sims 2 (haha).. Men nu ska jag sova, ska upp och jobba imorgon bitti innan allt som händer under den resterande dagen. ååååh, supertaggad för ett nytt år med nya chanser och utmaningar! Tänk bara, jag tar stundenten. Flaket, balen, stundentfest, resa, klänningar och champagne! Kommer kunna jobba mycket mer nu med, jag ska komma i form dessutom. Bli så jävla snygg! Ska ha så sjukt kul med mina bästa vänner. Detta ska bli mitt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0