Merry Christmas.

Julafton. Inte riktigt i stämning, men jag känner sällan jul stämning då jag inte riktigt gillar själva julen. Jag blir sentimental av all lugn musik och mysfaktorn som inbjuder till tankar av människor man saknar i sitt liv. Så hemsk är jag. Men det blev en bra dag hos min bror i alla fall. Och innan dess så hälsade vi på hos farmor. Fick lite fina julklappar också, allt är inte med på bild. Men det var väl typ det här, och dessutom en total renovering på mitt rum och lite utgifter som mamma kommer betala framöver. Önskade ju mig egentligen bara pengar och den här docknings stationen. Så resten var väl mest en bonus lixom. Inte lika mycket julklappar som när man var liten kanske. Och det känns lite konstigt när man vet att systrarna är helt bergsäkra på vad dom önskar sig. Och jag kommer som vanligt alltid på det efteråt. Haha, men det blir mer framåt nyår :) God jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0