Jag är inte lika ung längre men precis lika dum.

Mina fina tjejer, bild från förra veckan när vi var på saltholmen. Nu ska jag uppdatera lite. Idag fick vi en ny familjemedlem. Det blev en liten kille. Katt alltså haha! Sabaton fick han heta. Han spydde på mig förut när vi åkte bil :( Lille bäbisen. Förövrigt har jag haft en helt okej helg, var på en fest. Fick snefylla och gick bärsärkagång haha. Gjorde bort mig totallt, tror jag. Har piercat mig med. Septum, ser ut som en ko, haha. Vill byta smycke. Har en ring just nu med en kula i. Vill ha en liten hästsko så det ser lite mer diskret ut. Eller åtminstonde läka den så jag kan ha i den när jag vill. Nu ska jag dra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0