Some people feel the rain, others just get wet.

I sommar har jag mest varit med mina knäppa vänner, jobbat, väntat på min lön, försökt att bli blond igen, inte fått bada, väntat på min födelsedag, köpt nya kläder, druckit stora mängder kaffe, drömt om att lära mig åka skateboard, sagt nej till mitt förflutna och oroat mig för framtiden.

Jag längtar till skolan för att därefter kunna ta studenten, galna hemmafester, uteserveringar, långa givande samtal, värme, en söt kattunge, en riktig pojkvän och inga fler tröstisar.

Jag skulle vilja resa till thailand, och om allt går sin väg så får jag snart det också.

Bästa maten är vegetarisk sushi, pasta.

Jag läser igenom gamla sms för att minnas allt jag varit med om. Dessutom läser jag just nu boken om Guns 'N roses.

Jag trillar föratt han helt plötsligt är där jag är, ojdå. Annars trillar jag ofta i trappan till min källarvåning.

Jag är beroende av bekräftelse, musik, kärlek, min mobil och socker.

Bästa band/artist är så fruktansvärt många. Just nu tar jag det väldigt passivt till Lars W, Gorillaz, Nationalteatern, Red hot chili peppers m.m

Jag ångestar över den ständiga rädslan att bli ensam, mitt hår, denna tråkiga sommaren, han.
 
Jag önskar mig en partner, en flytt, en xbox, en tatuering, en ny piercing och en jävla massa andra saker.

Mitt bästa ämne i skolan är väl engelska och allt estetiskt.

Jag tittar helst på film.

I helgen vet jag inte vad jag ska göra än.

Kvällar tillbringar jag helst hemma hos någon go kompis + massa andra. Med öl och cigg.

Jag skulle behöva som jag sa förut, en partner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0