You gave your love so sweetly.

Amy Winehouse – Will You Still Love Me Tomorrow

Skulle gärna gråta till den här låten. Om jag var en sån person som kunde gråta. Men jag vet inte längre hur man gör, när det passar eller varför. Borde jag kanske vara olycklig just nu över det faktum att han inte vill ha mig? Hatar mig själv för att jag inte duger. Borde gå vidare, och när jag tänker efter. Så tänker jag inte gråta pågrund av det här. Jag har redan gråtit mig igenom hundratals nätter på grund av dig. Nu är det dags att skratta åt allt istället och bara vara stark. Ensam är stark. Vill inget annat. Vill bara leva mitt liv nu som jag sa till dig, vill bara leva lite. Jo, nu vill jag gråta. Det har inte hänt något, det har bara hänt något i mig. Den här gången måste jag få vara ledsen. För att kunna släppa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0