Oh baby, It's a wild world.


Hembakade chokladmuffins, vitsippor och chokladpengar.

En av dom första sakerna jag ser när jag vaknar.

En minimalisk del av nagellacks samlingen.

Träffade herr Igelkotte förut. Han var väldigt skakis och andades tungt. Kände sig kanske hotad när jag satt typ 1 meter ifrån honom med min stora svarta kamera. Men jag var nog minst lika skakis. Kolla bara bildens oskärpa. Men han var så söt så han fick vara med ändå. Fniss.

- Allt som hände när jag kom hem efter en helt vanlig dag med tjejerna och fick tid över till att ta det lungt och njuta av allt omkring mig. Nu ska jag kolla lite S.O.A, sen ska jag soova. Imorgon blir det att dra sig till L.berg för att se Maskinen live. WOA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0