Happiness is like the old man told me. Look for it, and you'll never find it all.

Bilder från igår. I fredags så var jag ute med Camilla och Malin. Men kvällen blev inte som vi hade tänkte oss. Det blev bråk. Det var inte vi som bråkade. Och vad det handlar om tänker jag inte skriva här. Men jag var väldigt upprörd och kvällen slutade med konfrontationer och tårar. Det blev en riktig skitfredag rent ut sagt. Sen slutade det med att vi åkte hem och la oss. Igår blev en mer lyckad dag dock. Lisa hade fest och sen sov jag, Lone och Moa där. Vi åt frukost dagen efteråt och tittade på tv. Idag så har jag bara tagit det lungt. Hann inte gå till gymmet innan det stängde men får väl sola imorgon då. Det var allt för nu. Hajrråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0