I love you.

Undrar om man kan dö om man nyser för många gånger på för kort tid? Jag är uppe i typ 9 nysningar inom loppet av 2 minuter nu typ. Jag börjar bli orolig. Tänk om min hjärna exploderar nästa gång :( Något annat som är orutinerat just nu är det faktum att jag började skolan klockan 08.20, gick i skolan tills 15. För att sen jobba från klockan 16 till 22. Så var i skolan i cirka 8 timmar och på jobbet i 6 timmar. Sa till mig själv skarpt att jag behövde sova efteråt.Nu är klockan nästan 2 och jag är fortfarande vaken och pigg som en gris. Får såklart fredags sovmorgon som vanligt imorgon. Men dock börjar vi 12 istället för 13.20. Får dra på någon film som jag kan slockna till typ. Förövrigt så har vi bara en lektion imorgon. Sen efter det så vet jag inte riktigt vad som händer. Antingen blir det att bara ta det lungt hela kvällen med camilla, men jag är sugen på att dra till bryggeriet eller nåt och dricka en öl eller nåt. Inte för att jag egentligen är i form för att dricka mycket. Och det hade jag inte tänkt heller, för det orkar jag inte. (Väntar tills på lördag) Men har inte varit på bryggan förut. Så får se vad som händer. Nu går mina ögon i kors. Küsssss.
Tjockis-julias första år och min vackra moder på bilden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0