Questíons.

Namn: Julia Linnea Felicía Forsberg
Ålder: 18
Längd: 1.63
Sko-storlek: 38/39.
Född: I Göteborg
Bor: Floda
Gör just nu: bloggar, går i skolan, är med vänner, festar, fotograferar.


Allmänna frågor:

Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Nära till skratt, oftast snäll, nöjd med mitt yttre.
Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Kan lätt uppfattas som otrevlig mot folk jag inte känner, glömsk, sjukligt bekräftelsesökande.


Vad är du rädd för: Hajar, mörker, att bli lämnad.
Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Min personlighet, min konstanta vilja att förbättra saker och utseende.
Det roligaste jobbet du haft/har: Älfsborgs fästnings Café med Emelie. Just nu är jag deltids lektant.
Har du körkort och egen bil: nope, bara en bil att övningsköra med. 
När tog du ditt körkort: -
När grät du senast: Igår kväll när jag upptäckte att mitt bankkort blivit stulet.
När skrattade du senast: Idag 
Vem åkte du bil med sist: Pappa
Vem åt du mat med sist: Emelie
Vem sov du hos sist: Emelie
Vem sov hos dig sist: tänker jag inte skriva här haha.
Vad var du rädd för när du var liten: djupt vatten, men när jag tänker efter så fortfarande haha
Vad ville du, som liten bli när du blev stor: modedesigner 
Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: 3 ggr kanske.
Värsta smärtan du råkat ut för: Måste nog vara alla gånger jag haft urinvägsinfektion. kan inte komma på nåt.
Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Floda, min barndom, vänner, kärlek, friidrotten, familjen.
Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Kärlek, orättvisor, elaka människor och att min moster fick cancer.
Har du någonsin sportat: tränade friidrott i typ 7 år
Någon du ser upp till: Mina storebröder, Matilda, m.m
Vad finns alltid i din handväska: Plånbok, mobil, nycklar, smink, laddare, godis (oftast)


Har du varit utomlands någon gång: ja, har varit utomlands varje sommar sen jag var 3-4. har varit i nästan alla länder i eu förutom ett fåtal då båda mina föräldrar har jobbat inom resor.
Vilken plats var finast: En riktigt fantastisk plats jag gärna skulle besöka igen är Mont Saint Michel. Det kan vara en av dom finaste platser jag någonsin varit på. Men min absoluta favorit semesterort är L'estartit. Dit åkte vi alltid med hela familjen en gång om året ända tills jag var 14-15 år. Kolla länkarna!
Största stad/städer du varit i: Har varit dom flesta europeiska huvudstäderna. Vet inte vilken som är störst.


Lite mer personliga frågor:
Har du någonsin tagit eller provat droger: om kärlek är en drog så visst
Rökt: försöker sluta.
Snusat: ja, under några perioder. Men inget vidare.
Druckit: Ja
Har du piercing eller tatuering: 5 i öronen (har även haft töj i varje öra 12 m.m, har haft i läppen, näsan (septum), no tattoos yet.
Hur ska en kille vara/se ut för att du ska falla pladask: Runt 1.70-1,75 lång, rolig, SKÄGG/STUBB ÄR ETT PLUS ♥, lite kaxig men inte för kaxig, spännande, han ska vara lite av en egen sort. Inte försiktig. 
Finaste komplimang du fått: "Du har ersatt alla typer av droger i mitt liv", "Du är en vackraste människan jag vet", "Du är en sån person man inte vill lämna".
Har du sårat en kille riktigt ordentligt någon gång: japp.
Har du blivit sårad av en kille riktigt ordentligt någon gång: you know it.
Har du någonsin fejkat en orgasm: finns det någon tjej som inte har? 
Hur många sex-partners har du haft: inget jag vill skriva här.


 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: landet om man är med rätt människor, mysigare känsla.

Hamburgare eller pizza: pizza

Kött eller fisk: inget av dom, vegeterian.

Hund eller katt: hund

Aftonbladet eller expressen: aftonbladet hah

McDonalds eller MAX: Mcdonalds

Vin eller Öl: Öl!

Charter- eller skidsemester: Beror väl på

Sverige eller Utlandet: Sverige

Sport eller nyheter:  Nyheter

Hockey eller fotboll: Hockey

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: ljushåriga, men inte för ljusa. annars är svart snyggt som fan.

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: höst

Flyg eller tåg: tåg.

Bil eller buss: bil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0