When all I ever wanted was a part of you.

Le outfit of idag. Nu ska jag sätta mig ner för att skriva klart en uppsats tills imorgon. Sen ska jag kanske kolla ett till avsnitt av bästa Revenge! Men som sagt. Ska fan i mig bli klar med allt tills imorgon! Ska bli så skönt att få alla uppsatser i engelskan klara! Imorgon ska jag in till stan och köpa mina efterväntade Johnny Bulls. Frågan är bara om jag ska köpa svarta eller bruna? Båda färgerna passar ju allt förstås. Men ändå. Känner att mitt liv är lite för mycket på rutin just nu. Händer inte så mycket. Ser mest fram emot helgerna. Och på kvällarna så ska det bli kul att få jobba lite extra på nya jobbet. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0