Everyone thinks that I have It all. But It's so empty behind theese Castle Walls.

Hatar att bli utskälld. Hatar att bråka. Allt har känts så bra hela dagen och det är så jävla irriterande att det ska behöva bli förstört. Hade verkligen sätt framemot den här dagen för att min älskade vän Matilda fyller år och vi skulle på middag. Men när jag kom hem så blev allt bara kaos. Hate it. Struntar i vad folk tycker om det här inlägget med. För ibland är inte allt okej. Jag saknar lite uppskattning. Att då och då få höra att jag faktiskt räcker till och duger. Och inte bara att allt jag gör är skit och att jag är en elak människa. För mitt beteende baseras alltid på hur jag blir behandlad. Skulle vara aldrig elak mot någon utan andledning för att jag själv mår dåligt. Jag behandlar människor efter hur dom behandlar mig. Oavsätt hur nära jag står dom. Så enkelt är det bara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0