Hier kommt die Sonne.

Oh shit oh shit oh shit. Fick just höra att KISS antagligen kommer till sweden rock nästa sommar! Ska ju eventuellt dit med min bror och hans flickvän m.flera så hade varit helt galet att få se dom live! Känner bara wtf vad fan händer typ. Vet inte riktigt vad jag ska ta vägen. Jag kanske inte lyssnar på dom som jag gjorde för flera år sen när jag var yngre typ. Men dom är ju ett av tidernas största och mest uppmärksammade rockband. Kan ju helt klart stryka en viktig sak från listan med saker att göra innan jag dör typ. Haha, lugn nu julia. Kan inte säga så mycket om dagen egentligen, varit i skolan, köpt present till Matilda för middagen om 2 veckor. (Just in case så jag inte glömmer, och nu när jag ändå har pengar haha) Sen var jag så sjukt jävla duktig, jag damsugade så gott som hela huset. Eller nej kanske inte alla 3 våningar men i alla fall min egen och entrevåningen. Sen drog jag och sola. Här kommer förövrigt bilder från i fredags som jag inte visat.
I fredags så var jag med på mitt sista klassfoto någonsin, jag och elsa passade på att odla musch till dess och var helt klart snyggast av alla. Den andra bilden illustrerar ganska bra hur min tågresa till Stenungsund såg ut i lördags när jag skulle till Emelie mot tjörn. Hittade min nya favoritsmoothie med, mango/mynta shake med is. Yumi.
En snygg julia i skolan i fredags. Och min mysiga tvåmanna middag med mamma innan jag skulle till trädgårn med cami, mallan och killarna. Mamma bjöd på öl och lagade tacos åt mig.
Snygg julia i början av helgen, redo för utgång 2 dagar i rad och hade förövrigt en galet bra hårdag. På bild nummer 2 ser ni en sönderfestad julia med ruffsigt hår, trötta ögon och dålig hy. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0