Jump, Jump, Jump on the tiger!

Hahah nu har ju allting sneat fullständigt. Nån har gjort en the typical gunilla persson grupp på facebook. HAHA gilla gilla gilla! Herregud, ibland känns världen en aning knäpp. Idag var jag i skolan, duktig som jag är. Sen åkte jag hem till Emelie och tog det lungt typ, sen åkte jag, hon, hannah och nordi och åt pizza i utby. Sen hem för att testa kläder och inte få gjort något vettigt alls. Skulle egentligen solat och städat mitt rum, och pluggat. Fick inte gjort något av det. Dåligt. Imorgon blir det antingen jobb eller skola, sen är det inte riktigt spikat hur jag ska göra. Har några olika alternativ för morgondagen. Vilket jag inte tänker skriva här, haha. Men det löser sig. Güttnöött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0