Let It grow.

Tjejerna på bilden ovan från vänster Whitney Port, Lana Del Rey, Elsa Hosk & Marykate Olsen är i särklass bland dom vackraste tjejer jag någonsin sätt. Men en sak har dom alla gemensamt på dessa bilder. Hår att döda för. Jag har under drygt 3 års tid klippt på fel sätt, tupperat, haft för mycket hårprodukter och färgat sönder mitt hår. Har haft askblont, illrött, rosa, svart, mörkbrunt, och oranget hår. Under lite mer än 1 års tid. Det är ett rent under att mitt hår inte fallit av. Men nu är det slut med allt färgande. För jag ska nämnligen ha tillbaka min naturliga hårfärg och mitt fina hårsvall som jag inte haft på flera år nu. Lagom till studenten. Kommer klippa håret rakt av och inte "såga" i håret när det ska toppas. För jag hade en förkärlek till att gärna klippa upp håret rätt ordentligt. Men det är big no nu. Jag ska klippa längderna rakt av om det ska klippas. jag ska försöka sova med håret uppsatt varje natt. Ha i hårinpackning åtminstonde 1-2 ggr i veckan och när ekonomin tillåter så ska jag köpa lite mer proffskurer för mitt hår för att det ska kunna växa och bli friskt och fint igen. Ska inte klippa av det nu mer. Nu ska det fan bli långt. Tänkte ta en bild en gång i månaden den 20 tills nästa maj. Alltså maj 2013 vilket är 7 månaders tid. Så ett kort i månanden för att se skillnad från bild till bild. Så räkna med att jag lägger ut bild nummer 1 (startbilden) på lördag. NU KÖR VI FÖR FAN.

Kommentarer
Postat av: Vanessa Almeida

Sov med håret i en fläta, det är bättre! :) och köp en sån huvudmassage grej (kostar typ 20 spänn på lagerhaus, 10 på ullared haha) och massera en stund varje kväll/så ofta du orkar..

Lycka till buddy!

2012-10-16 @ 13:44:12
URL: http://vanessaalmeida.blogg.se
Postat av: Anonym

Ett bra schampo och inpackning till håret är crush nr 6 av grazette of Sweden. Det kostar runt 150 kr och har verkligen hjälpt mitt hår att reparera sig! Plus att det luktar ljuvligt!

2012-10-28 @ 11:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0