Man behöver inte segla på dom sju haven för att träffa rövare med skjutvapen.

Fett go. Haha massa med fett. Afrofrisyr med. Lyssnar på Broder Daniel för första gången på år och dar. Väntar på att sons ska ladda klart och är riktigt stolt över vad jag åstadkommit idag. Varit i skolan, sökt 2 jobb, städat mitt rum, dammsugat hela entrévåningen, fått upp en tröja på bloppis gbg och dessutom redigerat bilder. Skulle vara 1000 procent nöjd om jag dessutom hade blivit klar med min svenska uppsats. Tror banne mig jag ska få gjort den idag så jag kan ge den till britt imorgon. Ser fram emot torsdag, fredag och så får vi väl se vad som händer på lördag. Nästa vecka blir det födelsedagsmiddag för matilda på Hardrock. Och sen på torsdagen blir det utgång med hon och alla andra, stickyyy. Men närmast, imorgon var det planerat att jag skulle jobba. Men blir istället skolan och sen fota Mathias och Sigrid. Hajråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0