Mumford & Sons ♥

Höst kan vara ganska mysigt enligt mig. När jag tänker på höst så tänker jag direkt på te, varma tröjor, bra filmer, långa pratstunder med vänner och alla fina nyanser på löven som faller. Men en annan sak är den burriga musiken som hör hösten till. Som skapar den där mysiga känslan. Jag brukar anpassa mina spotifylistor efter humör och väder för att skaffa harmoni. Och just nu dunkar mitt hjärta extra hårt för Mumford & Sons. Spelar deras låtar om och om igen. Dessa engelsmän sjunger sjukt bra, spelar gitarr och genren är nån blandning av folk, rock och country. Oftast väldigt lugna låtar. Här är några favoriter.
Mumford & Sons – I Will Wait
Mumford & Sons – White Blank Page
Mumford & Sons – The Cave
Mumford & Sons – Where Are You Now
Mumford & Sons – I Gave You All
- Ge det en chans. Ni kommer inte ångra att ni klickade på nån av länkarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0