"OPERATION HALSHUGGNING"

Ligger och kollar på svenska hollywood fruar och dör lite åt gunillas dumhet. Just nu kollar jag en gammalt avsnitt när hon är livrädd för sitt fönster. Jag dör av skratt. Orkar inte. Förberedder mig för dom 2 kommande dagarna. Imorgon blir det först skolan, sen utång med Eme och eventuellt Erika. Sen ska jag sova hos eme. Sen upp för skolan dagen efteråt, sen vara i skolan. Och sen utgång igen. Ska försöka ta det lungt med pengarna, med tanke på att jag ska äta på hardrock på måndagen och sen på torsdagen utgång igen. Måste verkligen vara försiktig. Men det löser sig på något sätt. Sökte ju som sagt ett till jobb igår så hoppas på det bästa. Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0