Why don't you come over here?

Ahmen tjena, ligger i sängen och lyssnar på lite babymaking music som jag kallar det, och har snart även skrivit klart en svenska uppsats. Har äntligen fått tummen ur röven typ. Måste ju få klart skiten. Skulle åkt till stan i dag med vanessa, men blev att åka och köpa nya fräscha byxor med camilla och malin. Sen åkte vi till camilla, drack en kopp kaffe och tittade på en häxa i familjen. Haha, nostalgikick! Känner lite spontant just nu att jag verkligen skulle behöva bli kär igen. Vill ha en mysig man att ligga och dela värme med. Jag vill slippa somna ensam på kvällarna. Nu när det ändå är så jävla kallt och mörkt ute. I don't wanna be alone anymore. Men imorgon när jag vaknar har jag väl säkert ångrat mig. Men just nu, skulle det vara fint att ha någon. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0