But I know the dark clouds wont stay. Tomorrow is gonna be better.

#3 / goodnight pic's
Nu ska jag krypa te kåjs. Men först tänkte jag bara berätta att jag haft en kanon dag utöver det vanliga! Gick upp tidigt för att hinna till jobbet och lämna papper, sen till skolan. Rörlig bild provet gick riktigt bra tycker jag. Sen hade alla treor från estet en samnling där vi berättade och diskuterade vad vi skulle göra efter gymnasiet och vad vi hade för framtidsdrömmar. Det släppte oron en aning faktiskt. Särskillt när man vet att lärarna faktiskt bryr sig om hur vi känner och hur vi mår. Sen åkte jag in till stan och fixade lite grejer på banken. Sen åkte jag til kviberg med Lawrence och testade klättring! Riktigt roligt faktiskt! Dock märktes det verkligen hur klen jag var i armarna, vilket inte var lika roligt.. Men lyckades ganska bra för att vara första gången. Vill verkligen göra det igen! Sen när vi var klara så tog vi vagnen tillbaka mot stan. Köpte en kaffe, sen åkte jag hem.

Nu ska jag packa ihop lite prylar som jag ska ha för imorgon. Tänkte jobba på morgonen, för börjar skolan ganska sent. Sen skola, sen antagligen hem till simon för att dricka, och utgång om allt går som planerat. Så därför måste jag packa med mig en jävla massa skit till skolan imorgon, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0