Don't listen to them. Cause what do they know. We need eachother.

Lite instagram från senaste tiden, följ mig! @juliaambforsberg
Tänkte titta in lite efter en riktigt bra helg! I fredags var det utgång med killarna, ensam tjej.. Men det var kul ändå! Sen blev jag hemkörd av nordi. Dagen efteråt så tog jag tåget in till göteborg, sen tog jag tåget till stenungsund. Skulle hem till Emelie för att spendera lördag-söndag där, vi var ute på krogen och åt middag med hennes familj. Mys! Nu är jag hemma i alla fall och redo för en ny vecka med nya äventyr! Först ska jag bara avsluta veckan med att kolla lite s.o.a och futurama, ska även måla naglarna och tända ljus.

"I'm sure there's enough of secrets in that pretty little head of yours to bury a kingdom."
- Sons of anarchy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0