You will hear thunder, and remember me. And think: she wanted stormes.

Vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera, men jag bloggar enbart för min egen skull så kan inte be om ursäkt för att jag knappt uppdaterat något här på det senaste. Men nu vill jag göra det igen, som en liten personlig knuff i sidan. Måste hitta motivation till något. Ska förmodligen börja träna. Vill ha tillbaka mitt ass. Men det är en annan historia. Idag så har jag varit i skolan och haft en redovisning med emelie, det gick bra. Sen åkte jag hem till min fina farmor och fikade och hade det mysigt! Med tända körsbärsljus över hela sovrummet så säger jag hej och godnatt! Jag är tillbaka!

Kommentarer
Postat av: BYSOFIA

Hoppas du haft en fin dag fina du. Glöm inte att kika in tävlingen som är igång om det intresseras. Ta hand om dig!
KRAM

Tävlingen
http://bysofia.se/2012/september/tavling-style-by-stories.html#comment

2012-09-27 @ 01:35:52
URL: http://bysofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0