Mina tankar om..

.. Mileys musik video till låten we can't stop. Måste bara börja med att säga att jag aldrig har varit något fan av cyrus över huvudtaget. Men hennes nya frisyr och just denna låten måste jag ge henne tummen upp för. Skönt att se att hon vuxit ifrån Hanna Montana. Men den här videon. Jag har redan hört mycket om den och alla vines som surrar runt just detta klippet är bara helt sjukt. Därför bestämde jag mig för att kolla på just musikvideon. Jag förstår att hon är sig själv och står för vad hon gör som artist. Men detta är bara konstigt rent ut sagt. Kan inte ens föreställa mig hur mycket skit den här tjejen får för just detta klippet. Helt sjukt. Det är en sak att vara konstnärlig och provocera folk för att få ut ett budskap. Men detta är inte bara provocerande. Det är smaklöst. Det är en bra låt, faktiskt. Men videon utstrålar inte just det. Det enda jag ser här är hur hon ligger och vrider och vänder på sig och hennes såkallade twerk. Kan lixom inte förstå varför bara. Men samtidigt så orkar man ju inte bry sig för man vet ju varför hon håller på som hon gör. Hon är absolut ingen dålig människa pågrund av hennes val att utföra musikvideon. Men tycker fortfarande att hon tagit sig vatten över huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0