The shade is mahogny.

Gick och blev rödhårig igen. Bara för att.
Just nu ligger jag i soffan och kollar något matlagnings program för barn. Junior masterchef australia. Helt sjukt duktiga är dom. Nån liten kille på 10 år gjorde just en efterrätt med tempererad vit choklad och jordgubbar. Man känner ba, aha.. Jag som inte ens vågar baka kärleksmums eller kladdkaka på jobbet.. Har idag varit på gymmet och varit hemma och tagit hand om mig själv resterande delar av dagen. Ibland behövs det också. Ska nog lägga på en ansiktsmask sen och smörja in kroppen med nån go body butter. Kanske måla naglarna också eller nåt sånt löjligt. Skulle behöva färga om håret också så färgen inte ser så ojämn ut också. Jaja, blir väl gå och lägga sig tidigt idag eftersom jag börjar typ 7 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0