Goa helg

Har haft en riktig super helg, i fredags var jag på haket (nya favoriten?) med fina vänner. På lördagen så fikade jag på Condeco med mina saknade tjejer. Sen begav sig jag och camilla till en liten krog och träffade min saknade killar. Blev bjuden på öl, vin och cider. Dock gick camilla efter ett tag för att hon skulle upp och jobba dagen efteråt. Vi åt på Burger king för att senare ta bussen hem. Sov hos min favorit sen, vi kollade på film och hade det allmänt mysigt ♥ Dagen efter det så hämtade Emelie och Hannah mig hemma hos honom. Vi åkte till Ica och köpte snuskigt mycket godis. Sen kollade vi bara film resten av kvällen. Idag åkte jag hem, men fick köpt present till mamma eftersom hon fyller år på alla hjärtans dag. Och vad jag ska göra på då? Haha. Jobba i 3 timmar först och främst, uppvakta mina fina moder. Men sen ska jag göra ytterligare en sak som jag hoppas kommer gå vägen. Skriver mer om det i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0