Guns N' Roses

KÄRLEK.
Guns N' Roses – Sweet Child O' Mine
Guns N' Roses – You Ain't The First
Guns N' Roses – November Rain
Guns N' Roses – Patience
Guns N' Roses – This I Love
Guns N' Roses – Knockin' On Heaven's Door
Guns N' Roses – Civil War
Guns N' Roses – Paradise City
Guns N' Roses – Yesterdays
Guns N' Roses – Don't Cry (Original)
Guns N' Roses – One In A Million
Guns N' Roses – Live And Let Die
Guns N' Roses – Since I Don't Have You
Guns N' Roses – Welcome To The Jungle
Guns N' Roses – You Can't Put Your Arms Around A Memory
 
- Dom som aldrig har hört något av guns, har aldrig hört bra musik. Kan lyssna på dom i flera timmar och bara bli helt lycklig. Helt hög på livet. Det är synd att så många går runt i tröjor med deras loga på när dom faktiskt egentligen aldrig har hört en endaste låt med dom. Dom vet verkligen inte vad dom missar. Älskar hur dom på något sätt väcker så mycket känslor utan att göra det komplicerat. November rain ska spelas på mitt bröllop den dagen jag gifter mig. Knockin' on heavens door och Live and let die får väl bli på min begravning typ haha. Ska inte överdriva men hur som helst, hade inte klarat mig genom vintern utan att Sweet child o' mine. Den gör mig alltid glad och texten är helt underbar. Har den till och med som ringsignal (haha där gick allt överstyr) Det är verkligen Julia låten No. 1. Funderar på att tattuera in en del av låttexten på mina revben i framtiden. Det skulle vara episkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0