Sov gott julia

Äntligen har mina jobbtröjor kommit! Nu känns det verkligen att det är på riktigt. Så himla glad.Idag var jag först i skolan för en lektion där vi bara kollade film (fett ovärt egentligen haha) Sen jobbade jag från halv 4 till kl 9. Nu har jag just skrivit klart mitt tal till kommunikationen imorgon så det känns rätt tryggt. Hann tyvärr inte åka in till stan idag för att shoppa. Och det lär jag inte hinna imorgon heller eftersom jag är i skolan hela dagen för att sen åka till jobbet. Life of Julia, haha. Får bli direkt efter eller innan skolan på fredag då. Sen ska jag bara ha kul hela helgen och njuta av den med mina vänner. Saknar mina vänner! Man hinner inte riktigt träffa alla (förutom min goa klass) dagar som dessa, speciellt camilla och alla. Miss you guys! Vill ha sommarlov nununununu och vill känna att jag kan åka och träffa vem jag vill utan att behöva kolla efter mitt strikta schema.
 
Urge Overkill – Girl, You'll Be a Woman Soon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0