The hardest part was letting go and not taking part.

 
 
 
 
Dude, måste verkligen komma ut från mörket i min källare och fota i dags ljus. Imorgon blir det skola från kl 9 på morgonen tills någon gång på dagen, sen blir det jobba. Ska se om jag kan klämma in någon liten photshot med, måste ju dock städa. För övrigt har jag en ordentlig ångest när det gäller kosing. (Ett litet lol på ordet kosing) Eftersom jag nu jobbar mindre och därför får mindre lön så måste jag börja tänka på min budjet. Pengarna ska ju räcka för att åka utomlands i sommar då mamma och pappa ska betala en del av resan också. Sen har jag en del uppgifter som ska bli klara. Gjorde en idag och ska försöka få gjort kanske 2 st imorgon. Så går det om man väljer att kolla serier på kvällen istället för att plugg. Good job julia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0