Been trying hard not to get into trouble but I got a war in my mind.

 
Gud va mycket som har hänt under hela 2012. Kolla bilderna som är alla längst ner, den ljusa tjejen i lockigt hår var jag denna julen. Och tjejen med lugg på bilden bredvid är jag i januari i år. Herregud va mycket jag har förändrats. Är så jävla stolt över mig själv för att jag äntligt vet vem jag är och hur jag vill vara. Och hur jag vill leva mitt liv. Jag har haft mina motgångar det här året, utan tvekan. Men det är ändå så mycket jag har lyckats med. Jag har kämpat mig upp ur sängen vissa dagar bara för att jag inte känt någon andledning att gå upp. Men dom dagarna är förbi nu. Mitt nya liv börjar med 2013. Och detta ska bli mitt år som jag sa tidigare.

- förlåt för alla fula felstavningar och att bilderna blev så konstiga. men skitsamma. ska upp imorgon så, godnatttt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0