Skola imorgon.

Old one. Imorgon är det dags för skolan igen. Herregud hjälp mig. Kommer inte få sova i mer än 5 timmar inför första skoldagen. Känns uselt. Ska äta en massiv frukost imorgon. Förövrigt så är jag allmänt deppig på grund av en sak som hände idag. Brukar inte röra en min när det kommer till personangrepp (om dom inte är riktigt allvarliga). Men detta var något som verkligen sårade mig och fick mig att tro att jag helt plötsligt hade förlorat något som just nu är bland det viktigaste jag har. Det gäller ingen relation på något sätt till någon som står mig nära, men något annat som är väldigt viktigt för mig som jag verkligen inte vill förlora. Snarare utveckla och växa med. Jag var ju så nöjd med hur långt jag hade lyckats med det. Men ibland räcker det inte alltid med att göra sitt bästa. Det var i alla fall någon form av väckarklocka för mig. Och allt kändes lite jobbigt rent allmänt. Obekvämt. Men tanke på att det är något jag verkligen behöver. Tänker inte skriva vad det handlar om för vill inte förstöra det här mer, ni vet redan för mycket nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0