This is me.

Personlighet
- Jag är väldigt snabb med att idiotförklara människor. Ibland gör jag detta omedvetet. Många tycker jag är väldigt dryg när dom träffar mig första gången. Detta har skapat problem på bland annat mitt jobb och när jag är ute på krogen.
- Jag är väldigt nervös av mig. Dock anstränger jag mig verkligen jätte mycket för att det inte ska märkas.
- Jag är kärleksfull av mig, speciellt efter några glas. Fast oftast inte mot folk jag inte känner.
- Jag är atheist och tror inte på någon "gudomlig kraft" som gud osv. Håller mig gärna undan från kyrkor.
- Jag har genomgått en stor förändring vad gäller tankesätt under året som gått.
 
Utseende
- Jag är 163 cm lång.
- Jag vill gå ner 4 kg i vikt.
- Jag är extremt ljushårig egentligen (som en nyfödd typ haha) så färgar både ögonbryn och mitt hår mörkblont. Funderar dock på att färga lite mörkare igen.
- Jag har blåa ögon, som blir VÄLDIGT ljusblåa när man är utomhus på dagen.
- Jag får alltid fräknar på sommaren.
- Jag vill tatuera mig över hela armarna. Så jävla snyggt.
- Jag har en väldigt rund ansiktsform med höga kindben.
- Jag tycker själv att jag ser helt okej ut. Börjar faktiskt tro det folk säger nu haha.

Mitt liv och mina relationer
- Jag har 6 syskon. Därav 2 av dom är biologiska. Dom andra är äldre än oss och är från pappas sida. Tyvärr har jag bara träffat 2 av dom 1 gång när jag var liten.
- Jag gymmar på mitt jobb, Portens gym i Floda.
- Jag är så jävla glad att jag har ett jobb som jag lyckas balansera med min skolgång.
- Jag vill ha ett seriöst förhållande.
- Har inte haft något långt förhållande egentligen när jag tänker efter. Senaste seriösa var ett par år sen. Dock var jag helt nere i en kille under ett antal år. Men det blev aldrig något seriöst mellan oss. Och jag tror det var lika bra det.
- Jag har en stor skara av nära vänner. Så sjukt tacksam.
- Jag har min egna lilla katt, min tjocka bebis Sabaton.
- Jag tittar fortarande på disney. Blir aldrig för gammal.
- Jag kommer inte så värst bra överens med min klass. Men på något sätt så har vi en hatkärlek för varandra när jag tänker efter. Dom tycker att jag är en jävla pajas typ. Och jag älskar dom med haha.
- Min första riktiga bästa vän (som jag fortfarande umgås med) träffade jag 98 när jag gick på dagis, Matilda.
 
Mitt gamla liv
- Jag tränade friidrott i ungefär 7 år i stenkullen.
- För precis 1 år sen så vägde jag 8 kilo mer än vad jag gör nu.
- Jag har varit en riktig estetjävel, hahah.
- Den mest traumatiska upplevelsen jag varit med om var när farfar gick bort. Det jobbigaste var nog att se mina storebröder gråta. Och pappa och farmor såklart. Usch, jobbig tid. Precis vid innan jul var det också. Minns att jag och sigrid satt inne på toan och grät tillsammans.
- När jag var liten bodde jag i masthugget.
- Jag gick på Alléskolan som är Flodas högstadie skola. Bästa tiden i mitt liv förövrigt. Hade så jävla kul med min gamla klass och alla minnen jag hade där var otroliga (för det mesta när det inte var bråk haha)
- Jag kommer aldrig glömma första gången jag tjuvrökte. Det var med min gamla kompis Kristin för många år sen. Vi satt och gömde oss uppe i skogen precis mellan Allébacken och sjön och rökte estniska cigg. Jag minns att min andra kompis Matilda (som fortfarande är emot rökning) blev väldigt besviken.
- Ett annat fint minne jag har som jag antagligen kommer bära med mig hela livet är dom gångerna jag, Annie och Matilda tältade i Matildas skog. Hon bor långt ute i skogen, där finns det en sjö. Och vi brukade åka ut med båten på dagarna och snorkla omkring i sjön och skriva ner saker vi hittat på botten. Vi slog oftast läger nära standen. Och på kvällarna så satt vi uppe och snackade om allt möjligt, spelade in roliga videos som vi sen skicka till folk. Och så kollade vi skräckfilm på Annies laptop.
- Camilla var en så sjukt viktig del av mitt liv (och är det fortfarande) men speciellt under högstadietiden. Vi var med varandra praktiskt taget varje dag och vi sov över varje helg. Ville verkligen bara vara med henne. Tack vare henne så träffade jag så sjukt många nya människor (som fortfarande också är viktiga personer i mitt liv) och fick så mycket minnen tillsammans med henne som jag aldrig glömmer.
- Jag gick från att vara en tönt, till fjortis, till en bob marley älskande gos tjej med boyfriend jeans och vitt hår, till fjortis igen (haha), till emo, till människa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

love <3
/cami

2013-01-18 @ 05:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0