I will remember you.

 
Idag förlorade jag en person som jag tyckte väldigt bra om. Min fina fina morfar har nu lämnat
världen. Du var en inspirerande människa som alltid var glad, hade humor och gjorde andra
människor runt omkring dig på gott humör. Du spred en stämning som jag verkligen kommer sakna.
Du såg allt från den ljusa sidan och det var alltid lika kul att träffa dig. Kan inte säga något annat än
att du förtjänade så mycket bättre än hur du mådde nu i det sista. Jag kan garantera att du kommer
till en plats där du kommer att må så mycket bättre och du kommer återförenas med dom du älskar.
Vet inte om det är himlen men något är det i alla fall. Imorgon så ska jag åka och se dig en
sista gång och sen så hoppas jag att vi på något sätt ses igen. Jag vill verkligen det. Hoppas!

Livet går så sjukt fort när man tänker på det. För precis en månad sen tog jag studenten
och du var så klart där och firade mig. Tänker på alla dom gångerna när jag var liten och
jag satt med dig på kontoret och fick skriva på din gamla skrivmaskin. Alla födelsedagar och
alla julafton jag jag delat tillsammans med dig och resten av släkten. Dom kommer jag aldrig glömma.
Och jag kommer aldrig glömma dig. Älskade C.E ♥
 
Vila i frid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0