Gotham City.

Vad gör man när man har jobbat en hel dag och kväll och sen inte har några planer för morgondagen? Jo man tittar alla Batman filmer. Älskar ju Heath Ledger mer än livet själv typ, jokern alltså haha. För övrigt har jag lite ångest för att jag faktiskt är ledig på fredag med men inte vet vad jag ska göra än. Och för att jag inte kommer hinna träffa nån fin själ nästa månad för att jag då kommer att jobba heltid. Hihi, gött med pengar ändå. Men ibland blir jobbet verkligen för mycket.
Under denna helgen har jag hunnit fira midsommar 2 gånger typ, i torsdags hade jag massa fint folk hemma hos mig och sen sov Stefan och Matilda över. Dagen efter det så var jag hemma hos lisa och åt middag och sen jobba natt. Dagen efter det så sov jag till kl 6 på kvällen (wtf). Sen hämtade killarna mig och vi åkte hem till Stefan och tillbringade kvällen där. Dagen efter det så åkte vi och fiskade. Skulle egentligen sovit hos Stefan en natt till men eftersom han skulle upp och jobba tidigt så valde jag att åka hem.

Har lite smått ångest för att det känns som om jag får träffa mina vänner allt för sällan nu när jag jobbar, dessutom trivs jag inte ens på mitt jobb till 100 procent då jag inte känner mig helt fullärd än och dessutom måste jobba över ofta när jag inte blir klar i tid osv. Dagar som idag när det är så stressigt att jag inte ens hinner ta 20 mins paus för att äta (på 8 timmar) för att äta lunch. Dom är inte så jävla rockiga. 

Godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0