When you and I were forever wild.

 
Will you still love me when I'm no longer young and beautiful?
Will you still love me when I got nothing but my aching soul?
I know you will. I know you will. I know that you will.
Will you still love me when I'm no longer beautiful?
 
Har gått och skaffat mig ett par riktiga ögonbryn. Färgat dom alltså. Idag har jag snurrat runt lite i staden med Vanessa, utan resultat. Däremot så har jag varit på gymmet och bränt lite fett. Ska försöka börja springa utomhus nu och köpa ett gymkort till hösten. Så mycket onyttigt som jag äter i samband med det nya jobbet så kommer jag att bli en liten caféboll också tillslut om jag inte passar mig. Så ska försöka att dricka uber mycket vatten och motionera mer. Käka mer proteiner iställer för kolhydrater och käka en protein bar om jag blir allt för godissugen typ. Har funkat tidigare i alla fall. Imorgon så ska jag göra något roligt i stan med Matilda. Skriver imorgon hur det blev. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0