I have a bad day.

Inget går min väg idag. Lyckades komma iväg till skolan, för att märka att mina bästa bralls går sönder. Sen när jag väl tar mig hem för att sen gå till jobbet så händet det värsta som kan hända om man heter julia. Efter jobbet så skulle jag ta 30 min på löpbandet. Och mobilen som jag lyssnar på musik med faller ur min ficka år glider med löpbandet med en sån kraft att den kracshar in i träningsmaskinen bakom mig. Och där försvann min möjlighet att lyssna på musik när jag åker buss och när jag är hemma på mitt rum, mina kontakter, mina anteckningar, min västtrafik app som jag är helt sjukt beroende av, instagram, facebook, schema appen för skolan. Allt som kan tänkas behövas. Så nu sitter jag här med en rutten gammal sony mobil och hoppas verkligen att det stämmer att mitt 3 abonnemang går ut snart så jag kan få min 4/5:a istället. Mamma skulle kolla det imorgon. Får ta och reklamera mina söndriga brallor imorgon med. Känner bara hur arg jag blir av att skriva detta så ska sluta nu. Har fortfarande samma nummer på den nya mobilen men inga nummer typ. Fuck life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0