Lithium

Ligger och tar det lungt med ett glas vin och lite nötter. Idag har varit i skolan för en enda sketen lektion som inte ens blev av. Så sur blir jag. Och dessutom har dom knyckt mitt studiebidrag nu, csn alltså. Så lever på min lön. Får se om det blir någon resa i sommar. I alla fall inte i början av sommaren i alla fall. Tror inte det i alla fall. Suck. Well well. Fattiga studenter får leva smart. Har en del ämnen jag vill klara innan studenten med. Bara att kämpa på. Dags att vakna. Idag var jag och fotade lite med bästis. Tror en del av dom bilderna jag tog på henne blev bra, men jag hade otur med mina egna idag då mitt objektiv krånglade och jag kände mig allmänt ful. See ya some other day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0