Oh yes, he was.

Dagarna rullar förbi sen senast. En del har gått min väg och en del har gått åt fan. Det dåliga är att jag struntat i att fotografera och blogga. När det ändå varit ganska fint väder. Fuck. En annan sak är min berg och dal relation som blir svårare att tackla. Det är så annorlunda från dag till dag. Och det gör mig både trött och irriterad. Och lite osäker också faktiskt. Men ärligt talat kan verkligen inte förstå hur en person från ena dagen kan behandla mig som en prinsessa och nästa dag kom in genom dörren som en helt annan person, som om du knappt kände mig. Wellwell. Har däremot beställt min balklänning idag, det blev en maffig svart historia i tyll. Ni får se den så småning om. Dessutom har jag fått min efterlängtade Iphone 5. Så underbart, kan knappt vänta tills simkortet kommer hit (typ imorgon). För övrigt så har jag spendarat min helg med ett flertal goa vänner. Sovit 2 nätter hos s, Varit medbjuden på 2 olika fester och pratat med nya människor när jag tänker efter. Och imorgon är det studiedag så jag ska försöka ta mig in till stan och möta upp Vanessa och byta mina vita jeans. Fan vad jag tjatar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0