We're up all night to get lucky.

Solen har börjat titta fram. Och dom små sakerna gör mig helt plötsligt lycklig. Med endast 15 dagar kvar till studenten, en underbar bal avklarad och äntligen någonstans känna vilka ens verkligen vänner är. Det är livet. Tror det kommer bli en bra sommar i alla fall. Nu saknas bara ett extra jobb bli klar med alla uppgifter i skolan. Sen leker livet.
 
Idag har jag varit i skolan och sätt en grym konsert av musikarna. Så duktiga var dom. David Bowie tema. Sen in till stan för att träffa Lisa och Frida lite spontant. Fick med mig lite rea fynd hem. Härligt! I helgen blir det jobb fredag lördag och söndag. Men på fredag ska jag och Caroline göra något kul! Blir nice.
 
Daft Punk – Get Lucky - Radio Edit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0