Fina Amanda

 
Har haft en riktigt värd dag med goa Amanda. Vi spraytannade oss i morse och gick ut på en lång shopping runda, vi åt lunch och sen satte vi oss en stund på biljardpalatset och drack varsin go och spelade lite biljard såklart. Utklassning, jag var riktigt kass haha! Sen gick jag till jobbet. Och nu ligger jag själv här hemma i min säng.. Saknar Stefan. Tycker det är så tråkigt att vi jobbar så olika tider. Han går upp riktigt tidigt på morgonen och slutar på eftermiddagen. Jag börjar på eftermiddagen och slutar oftast vid 23. Så himla dålig tajming. Blir så ledsen när jag tänker på att jag jobbar i helgen också. Jag vill så gärna träffa honom och då när jag inte kan sova hos honom när han ska upp så tidigt så blir det bara kaos i min hjärna. Problemet är att han måste gå och lägga sig tidigt så förstår att han tycker det är lite jobbigt när jag då kommer instormande 4 timmar senare typ. Så himla tråkigt när det är så här. Blir så ledsen. 

Kommentarer
Postat av: Mandis

Tack själv för en rolig dag <3 Fina fina Julia!

2013-09-27 @ 11:32:20
Postat av: Mandis

Tack själv för en rolig dag <3 Fina fina Julia!

2013-09-27 @ 11:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0